2012/03/13

Tokyo Graffiti

送信者 Days in Tokyo
The parking area to Tokyo

During the day at Tokyo


送信者 Days in Tokyo

Don't you think it is like the empire state building?


送信者 Days in Tokyo

Inside the Waseda university.


送信者 Days in Tokyo

The famous Okuma statue.He is the creator of the Waseda.


送信者 Days in Tokyo

Entrance of Waseda.Actually forgot what building is this.lol


送信者 Days in Tokyo

Near the Takadanobaba station.Japanese usual graffiti.


送信者 Days in Tokyo

Come back to Toco guest house.

Toco guest house is very nice hostel.I stayed here about 1 week.You can stay at old style Japanese house.But they reformed it so it is very clean.

This is the link.

ちなみに、日本語ページもあるので日本人も全然泊まれますよ。

That it for today.see ya.



にほんブログ村 旅行ブログ 世界一周へ←宜しければ応援ポチお願いします

6 件のコメント:

  1. 写真の三つはドコモ新宿ビルですね

    返信削除
  2. 3つ目ですか?2枚目のではなく?ともあれ教えていただきありがとう。

    返信削除
  3. すみませn
    写真の二つです

    返信削除
  4. アメリカ留学のサイトを運営しているものです。今後のサイト更新の参考に、と色々なブログを見ていたところ、雄之助さんのブログをみつけました。若くして世界一周。。。ほんとうにすごいです。興味深く読ませていただきました。こちらのブログを読むと旅行したくなります、また訪問します!

    返信削除
  5. >アメリカ留学プロさん
    世界一周は本当に運良く出来ました。私自身の努力は本当に僅かなもので、両親の多大な支援と理解の賜物でした。他にも旅の間の出会いがなければ、人恋しくて発狂してましたね笑

    返信削除
    返信
    1. 返信ありがとうございます☆そうなのですか、、やはり、ご両親と周りのサポートは偉大ですね!

      削除